onsdag 7 mars 2012

Några timmar kvar...

Seg dag på jobbet idag.
Att solen lyser utanför gör inte saken speciellt mycket bättre.. men nu är det inte lång tid kvar innan jag slutar och kan gå ut och  insupa lite D-vitamin.


Till frukost åt jag samma som igår.. Lunchen vart en räksallad med en halv avokado, ett ägg och bulgur.
Nu har jag precis ätit två brödbitar med smör. Det här med mellanmål alltså, att det ska vara så svårt!
Planering är inte min starka sida, som idag när jag inte tränar har jag ingen väska med mig till jobbet vilket betyder att jag inte har något mellanmål heller. Jag måste bli bättre på det här, utan mellanmål blir jag så himla hungrig och det känns inte värt och springa ut och köpa något varje dag när det är både billigare och nyttigare att ta med hemifrån.
Nej, jag måste börja planera mina mellanmål bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...